Gyakran Ismételt Kérdések
Fizetés és számlázás
Szükség van szerződéskötésre?
Igen, a közös munka első lépései között szerepel a szerződéskötés. Erre az árajánlat kiküldése és a szóbeli megállapodás után kerül sor, a szerződést pedig mindezeket követően továbbítom számodra.
Tudsz cégnek számlát kiállítani?
Természetesen, számlát cégek és magánszemélyek részére egyaránt ki tudok állítani.
Hogyan tudok fizetni?
A kiszámlázott költséget a szerződésben megadott bankszámlaszámra utalva lehet rendezni.
Munkafolyamat
Mi történik az űrlap kitöltése után?
Az űrlap kitöltése után e-mailben felveszem veled a kapcsolatot, és egyeztetünk egy időpontot. Egy online megbeszélés során részletesen átbeszéljük az elképzeléseidet, valamint azt, hogyan segíthetek a megvalósításban.
Hogyan kapom meg a szöveget?
Minden szöveget, kreatívot, videót és dokumentumot egy általam létrehozott, könnyen elérhető mappában fogsz megtalálni. Természetesen a szerződés megkötése előtt minden fontos részletről tájékoztatlak.
Hogyan kapom meg a videókat?
Minden szöveget, kreatívot, videót és dokumentumot egy általam létrehozott, könnyen elérhető mappában fogsz megtalálni. Természetesen a szerződés megkötése előtt minden fontos részletről tájékoztatlak.
Mi a közös munka folyamata?
Az e-mailes megkeresésekre munkanapokon 48 órán belül, hétvégén pedig legfeljebb 72 órán belül válaszolok. Az első egyeztetést követően, egy online megbeszélés során részletesen átbeszéljük az elképzeléseidet, a határidőket és a szükséges teendőket. Ezt követően elkészítem az árajánlatot, amelyet a megbeszéltek alapján küldök el neked.
A pozitív visszajelzés után bekérem a szerződéskötéshez szükséges adatokat, elkészítem a szerződést, és továbbítom neked aláírásra. Amint a szerződés elkészül, hivatalosan is elindítjuk a közös munkát!
Hol tudunk kommunikálni?
Elsődleges kommunikációs csatornaként az e-mailt javaslom, mivel több projektet kezelve ez biztosítja a legáttekinthetőbb és legvisszakereshetőbb módot minden új kérés és információ számára.